יום חמישי, 1 בינואר 2009

רפלקסיה

רפסילקה 1-1-2009

נכנסתי לשיעור..בדקתי נוכחוות..התחלתי השיעור כך שכתבתי את התאריך של המבחן ואת החומר שלו בצורה ברורה..כך שצינתי את הנקודות הכי חשובות שישימו לב להם..כמו היחידות..
חלקתי דף סיכום בנושא אנרגיית גובה, מסה ומשקל..ואז עברתי על הכל בקריאה ובהסבר..דרך תרגול ושיח משותף בין כל התלמידים וביניני..כך שהפכתי את זה לאתגר..נהנתי מזה..ונראה לי מתגובתם שגם הם נהנו מזה.
אחר מכן..הדגשתי על העניין של שתי העבודות שלהגשה..שאני לא מוותרת עליהם..ויש על זה 10% ..ולכן כתבתי אותם עוד פעם ונתנתי להם הזדמות אחרונה להגיש את זה בחמישי הבא..או דרך המייל שלי.
אחר מכן תרגלנו יחד על דף תרגול..היה ממש ברור להם..ואז בסוף נתתי להם מס' הטלפון שלי..כך שלמי שיש בעייה או שאלה יכול להתקשר אלי..ואז אני עוזרת לו..

2 תגובות:

יורם אורעד אמר/ה...

אלאא

לא נותר לי אלא לחזק את דברייך. בזמן שהייתי בשיעור אצלך ראיתי שיעור יפה, מובנה ובהיר, תוך כדי דיון מעניין ורגוע עם התלמידים ותוך שיתוף פעולה אתם. את עצמך היית רגועה ואני חושב שמיצית את הפוטנציאל הגבוה שלך באופן יעיל מאד. פשוט תענוג לראות איך את לומדת ומתפתחת כמורה לעתיד.

אמין ברהום אמר/ה...

תמשיכי כך ןתצליחי רק אל תקשי על התלמידים.