יום שישי, 16 בינואר 2009

רפלקסיה 15-1-2009

רפלקסיה 15-1-2009
בקשר לשיעור..אני לא שמתי לב בכלל למה שלמדנו, כי ישבתי אחורה עם 5 תלמידים שעשו מבחן עם חומר פתוח.
נתתי להם הזדמנות אחרונה וזה אחרי שבקשה אורטל ממני..בדקתי מיד, ונתתי להם ציון..
יניב למד..כמה תלמידיות עמדו לידי בסוף כך שלא רצו ללמוד ..בקשתי מהם לחזור למקומם והן לא הסכימו..אבל בסוף התחלתי לכעוס עליהם ואז חזרו למקומם אבל לא הוציאו ציוד ולא סכמו ולא עשו כלום.
בשבוע הבא אני רוצה ללמד אנרגיית חום..ורוצה לעשות נסיון..כל שאני מחלקת הכיתה לשני קבולות..או שלושה וכל קבוצה עושה ניסוי אחד, ואז שני מתנדבים מכל קבולה מסבירים את מסכנתם..

תגובה 1:

יורם אורעד אמר/ה...

אלאא שלום

הרעיון לחלק את הקבוצה למספר תת קבוצות מעניין ועוד יותר מעניין הוא הרעיון שלך שכל אחת מן הקבוצות תסביר לקבוצות האחרות מה עשתה ואת מסקנתה. אשמח לשמוע על הניסויים שתפעיל כל קבוצה.
בהזדמנות זו אני רוצה לאחל לך הצלחה בשינוי שחל - הובלת הכיתה שלך באופן עצמאי.

בברכה

יורם