יום חמישי, 8 בינואר 2009

רפלקסיה 8-1-2009

נכנסתי לכיתה..כבר סדרתי את הכל על הלוח..כתבתי הוראות המבחן..ואת הנוסחאות..
כל תלמיד שנכנס ישב במקום שלו..והתחיל לעשות המבחן..
הרבה היו חסרים בשיעור..
רק 8 תלמידים מתוך 18 הגישו אותו..3 במצוינות..והשאר היו נהדרים.
בדרך כלל היתה לי תחודה נעימה..כשרובם עשו שאלה 1 בצורה נכונה..דווקא שלא התבלבלו ביחידות..
היה להם קושה בשאלה 2..דווקא סעיף ב..כך להבין מהי הטענה..אבל כשהסברתי כולם או רק שניים טעו בשאלה.
היתה להם בעייה בשאלה 7..כך שכולפ היבינו אותה באותו דרך..חוץ משלושה שעשו נכון..
וגם עכשיו לאחר שבדקתי הצויונים..הם דווקא בסדר..זה מסתובב בין 70-100..חוץ מאחד שנכשל..שכבר דיברתי עם אורטל בשבילו..
אבל,חשוב לציין שמבחינת משמעת..היה קצת הפרעות..והיתה תלמידה שקללה כל הזמן...אז לקחתי את המבחן שלה..והיא יצאה עם המבחן לאורטל..ובסוף היום..מתכוונת לאחרי אימוני הוראה ישבתי עם אורטל ודברנו על הכל...דווקא עליה ועל זה שנכשל..

תגובה 1:

יורם אורעד אמר/ה...

הבעיה של העדרות התלמידים המשתתפים במצוינות באמת מטרידה אבל לצערנו אין הרבה מה לעשות - אלה הן פעילויות של בית הספר. יחד עם זאת, העדרות 5 התלמידים האחרים (מתוך השמונה) איננה תקינה וכדאי לדווח על כך למחנכת וגם לאורטל הרכזת.
לגבי המבחן, זה לא מפתיע אותי שהתלמידים הסתבכו דווקא בסעיף ב של שאלה 2. נדון בכך בשיעור הדידקטיקה בשבוע הבא.
אם הציונים מסתובבים בין 70-100 זהו הישג ממש טוב מבחינתכם. זה אומר שהתלמידים למדו את החומר והבינו אותו.
עשית טוב שערבת את אורטל בסוף היום ושוחחת אתה.
להתראות ביום חמישי.