יום חמישי, 22 בינואר 2009

רפלקסיה

22-1-2009

היום הוא היום הראשון לי בכיתה, כך שאני האחראית על הכל..הודעתי לכולם שיניב עבר לקבוצה אחרת..חלק מהם הביע שמחה וחלק שני הביע כעס..אבל זה הסתיים בזריזות..התחלנו השיעור בחזרה קצרה על החומר של אנרגיית חום..למדנו על דרכי העברת חום..וסכמנו..קבעו בוחן בשבוע הבא...
מבחינת משמעת..היה קצת בעייה, מפי שהיום הוא היום האחרון לפני התעודות..ולכך המשמעת היתה קצת בולטת בכיתה..אבל בסטף הסתדרתי בזה..נתנתי להם להתחיל לעבוד בכמה תרגילים שהם להגשה..התחילו לעבוד בכיתה.אבל רובם לא עשו ולא השתתפו..יום אחרון במחצית..

התעקשתי על תלמידיה אחת שהיא ממש חוצפנית..כך שאני רוצה לדבר עם אורטל בקשר לתלמידה זו...כך שהיא תטפל בזה..

חוץ מזה היה נעים ..

תגובה 1:

יורם אורעד אמר/ה...

אכן חל היום שינוי משמעותי מבחינתך עם התחלת ההובלה של הקבוצה לבדך. על פי מה שראיתי מביקורי בקבוצה שלך היום, הגשת את החומר באופן מובנה מאד ומסודר מאד וניהלת דיון טוב עם דוגמאות. בעיות המשמעת התקיימו היום לא רק בכיתתך, אלא בכל הקבוצות שביקרתי בהן ולדעתי הסיבה העיקרית לכך היא התעודות שהתלמידים מקבלים מחר ויציאתם לחופשת החורף (עד יום ב). מכל מקום, וזוהי המלצה כללית, אם קיימות בעיות משמעת חמורות, כדאי לנקוט בפעולות שונות כגון שיחות (אם יש צורך אפילו על חשבון חלק משיעורי הדידקטיקה), בקשת מכתב מההורים על הפרעה, פנייה למחנכת או אף פנייה לרכזת (כרגע זו אורטל אך בעוד כחודש חוזרת שרון).

סוף שבוע נעים וטוב

יורם