יום שישי, 30 באוקטובר 2009

רפלקציה

מבחינת השיעור..היה למידה משמעותית..
יכלתי לראות שהתלמידים לןמדים..כך שלמדנו אנרגית גובה, מסה ומשקל..
היה קצת הפרעות..אבל אני מטפלת בזה..
חזרת רומן לכיתה..עשתה משהו..כך שכולם אמרו..שאני הולכת ולא חוזרת..ועוד פעם החלפת מורה.
מבחנתי..קשה שאני ורומן נלמד אותו שיעור יחד..כי לכל אחד יש שיטה משלו..ולכן אני רוצה שבזמן שאני מלמדת..שיהיה צופה בלבד..ואפילו לא לשתף פעולה במשמעת..אני מטפלת בכל בזמן שאני מלמדת..כי התלמידים מנצלים את אעניין שיש שני מורים בכיתה.

תגובה 1:

יורם אורעד אמר/ה...

ראיתי שהתלמידים שלך יודעים ומבינים מושגים בצורה טובה, למרות החילופים במורים. כך, למשל, שמעתי בשיעור שלך מאחד התלמידים את המושג "משטח ייחוס" ומדבריו ראיתי שהוא מבין על מה מדובר. את מצליחה להכניס את התלמידים שלך למסגרת בצורה טובה יותר ויותר ואת עושה זאת במהירות. זה ייאמר לזכותך וכל הכבוד לך.
לגבי רומן, כפי שהצעתי לו ולך, הוא יהיה כרגע צופה בלבד. אני מעוניין מאד שהוא ילמד ממך כיצד לנהל כיתה וכיצד להתייחס לבעיות משמעת. כמו כן, אני רוצה שילמד ממך כיצד להתמודד עם קשיים בהבנת מושגים וכיצד להתמודד עם תפיסות מוטעות. אני יודע, מהיכרות של למעלה משנה איתך, שאת טובה מאד בכל השטחים האלה ומעבר להם. לדעתי חסרה לו דוגמה לתפקוד ראוי בכיתה ולדעתי תוכלי לתת לו דוגמה זו. הוא יוכל להסתייע מאד בצפייה בשיעורים שלך.
כפי שאמרתי לך, בשבועות הקרובים הוא יהיה צופה בלבד (לפחות עד אחרי חנוכה). לאחר מכן, אחשוב איך לשלבו באופן שיוכל ללמד גם בעצמו.