יום שישי, 23 באוקטובר 2009

בקשר לשיעור שעבר

חלקתי להם את המבחן..ישבו בשקט והתחילו לעשות.. להם לפתור..כי היה ממש ממש קשה להם, כי הם עברו יותר ממורה אחד.
אחרי שסימו את המבחן התחלנו ללמוד על אנרגיית תנועה. בקשתי מכולם להעתיק מה שרשום על הלוח, יש כאלה שלא העתיקו..ואז אני לא שחררתי אותם מכיתה..והם נשארו בהפסקה- כעונש..עד שראו שאין להם ברירה חוץ מזה להעתיק, אז ישבו והעתיקו.
בקשר לציונים של המבחנים, הם לא טובים בכלל , רוב הכיתה נכשלה..ולכן נדמה שאני אעשה חזרה של שיעור- שני שיעורים.
תודה
אלאא

תגובה 1:

יורם אורעד אמר/ה...

אני חושב שהאבחנה שלך נכונה - מרוב שהתלמידים עברו מורים (3), בזמן כה קצר (בערך חודש) הלמידה שלהם נפגעה, וחבל. מכל מקום, אני סומך עלייך שבהדרגה, תתקני את מה שקרה (ולא באשמתך), ותצרי עם התלמידים אווירה לימודית והוראה מסודרת בכיתה. מאחר שאני יודע שאת מלמדת באופן מאד מובנה ומאורגן, אין לי ספק שתעשי זאת.

בברכה

יורם