יום שישי, 1 בינואר 2010

רפלקציה

בקשר לשיעור שהיה ביום חמישי, עשינו את המסחן של האנרגיה, בהתחלה היה קצת אי רוגע בכיתה, אבל אחר כך חל שיפור בהתנהגות התלמידים, יש אחוז מאוד קטן שלמדו בבית..אבל השאר לא למדו בבית..זה מה שהתברר אחרי שיחה עם אלנה..אבל רוב התלמידים כן עבדו בזמן מבחן...בקשר להתנהגות היה שיפור משמעותי בחלק מהתלמידים, אבל החלק האחר לא היה שיפור..אני ממש מתקשה בקבוצה הזו.

תגובה 1:

יורם אורעד אמר/ה...

אני מודע לקשיים בקבוצה שלך וכבר ראינו שהסיבות הן הרקע של הכיתה וכן השינויים הרבים שהם עברו בתחילת השנה. אני שמח לראות שחל שיפור, גם אם חלקי בהתנהגות ובאווירה הלימודית של הכיתה. תהליכים של שיפור בהוראה אינם דרמטיים ומהירים בדרך כלל, כמו שהיינו רוצים, וצריך הרבה סבלנות.
אני רואה שאת משקיעה המון וזה יפה ומעורר הערכה. עם זאת, אני מבקש שלא תקחי יותר מדי ללב. את צריכה לשמור כוחותייך ומתח גדול מדי איננו טוב לאף אחד, וכמובן גם לא לך. אני ממש דואג כשאני רואה שאת כל כך לחוצה ואני מבקש שתשתדלי להיות רגועה יותר. המשיכי להשקיע, כמו שאת עושה כל הזמן אבל השתדלי להרגיע את עצמך, והיי מודעת לכך שאת השינוי ייקח זמן להשיג.
בהצלחה.