יום חמישי, 10 ביוני 2010

רפלקציה לשיעור

זה השיעור האחרון..
החלטתי לעשות פעילות מתוקשבת לגמור את השנה והיא נעשתה לשעה אחת..הפעילות היתה לבנות מצגת ובה יש מפת מושגים לחומר שלמדו בתקופה האחרונה..תלמידים רבים עבדו והתעניינו..ודווקא עשו מצגות ממש מעניינות ונפלאות..ואיך שיורם אמור אפילו תלמידים בעייתים שכבר אנו בשיעור אחרון גילו אהבה וכבוד שנתנו לנו.
בשעה שנייה, העברתי דף עבודה בנוגע למראה והשתקפות במראה, החזרת אור, הדף היה ממש מעניין לכולם, שאלות שאספתי מספרים שונים.( אעשה סריקה לדף ושלח לך )
10 דקות אחרונות, עשינו סיכום של השנה, מה היה טוב..איפו כדאי לשבר? האם התעניינו..ודווקא מאוד התרגשתי מדבריו של סהר שהודה לשאדיה וליורם ולי,, כך שהוא אמר כל הזמן דאגתם לי, ישבתי לידכם ועזרתם לי..אז באמת תודה..דבר שלא צפיתי..
ובסוף, ומפי שזאתי הרפלקציה האחרונה שאני כותבת..אני ממש מודה לך יורם על כל העזרה, התמיכה שהגשת לנו..שתהיה בריא ושהיה לך כל טוב..

תודה רבה..
חופשה נעימנ

תגובה 1:

יורם אורעד אמר/ה...

היי אלאא

השיעור היום היה מרשים מאד. כפי שכבר כתבתי לך, התרשמתי מן התלמידים המתעניינים ומעורבים מאד וזה שבוע לפני סוף הלימודים. כל הכבוד לך.
התרגשתי לקרוא את דברי התודה שכתבת לי. אני אישית נהניתי מאד ללוות אותך ולסייע לך עד כמה שיכולתי. נהניתי לראות כיצד את לומדת ומתפתחת באופן מקצועי כמורה לעתיד ואני סבור שתהיי מורה טובה מאד.
אשמח לסייע לך גם בעתיד, אם תזדקקי לעזרתי.

חופשה נעימה והמשך מוצלח.

כל טוב

יורם