יום חמישי, 19 בנובמבר 2009

רפלקציה לשיעור היום

שיעור ראשון התחלתי ללמד..יש לי 4 תלמידים מפריעים וממש קשה ללמד איתם..חוץ מזה היו כל מיני הקללות בתוך הכיתה..וזה משהו שאסור שיהיה בבית הספר.
בשעה שניה..הוצאתיי ארבעתם החוצה, והתחלתי לשוחח איתם ואחר מכך הלכנו ליוסי ( שמחליף את אלנה ביום החופשי שלה). ואז כל אחד מהם, הושעה לכיתה אחרת.
ומחר אני אשוחח עם אלנה בשל המשמעת הזאת.
בקשר לבחינה לימודית..למדתו אותם אה העניין של מעבר אנרגית קינית לאנגית גובה ולהפך.
בשבוע הבא נעשה עוד תרגול על אנרגיית תנועה, ואז נעבור הלאה.

כל טוב
אלאא

2 תגובות:

casa da poesia אמר/ה...

Yes!...She was apoet!...???

יורם אורעד אמר/ה...

אלאא שלום

קודם כל, אני רואה שמישהו זר הגיב לרשומה זו. גם זה קורה.
אני מצטער שאת חווה כעת תקופה קשה עם התלמידים שלך. את עושה בהחלט את הפעולות הנדרשות אבל אולי באמת כדאי לנסות להעביר את התלמידים המפריעים, או את חלקם, לקבוצות אחרות ובאופן כזה לנטל אותם. דברי על כך עם אילנה.
אני סומך עלייך ואין לי ספק שתתמודדי בהצלחה עם הבעיות בכיתה. דרך אגב, בבלוג שלי נתתי היום קישור להצעה להתמודדות עם בעיות משמעת בכיתה באמצעות שיטת ששת הכובעים של דה בונו. זה אמנם באנגלית אבל זה קצר וכתוב בשפה לא קשה. עייני בזה. אולי זה יסייע לך.

סוף שבוע מהנה