יום שישי, 6 במרץ 2009

רפלקציה 5\3\2009

התכוננתי מראש ללמד בשעה ראשונה, ואז בשעה שנייה לתת להם לשחק במשחק שהכנתי...
התחלנו בשעה ראשונה ללמוד..אמרתי להם על השקידה ועל ההתנהגות שאני הפעם אתיחס לכל אחד בדיק איך הוא..ואני לא מזדהה איתם..כל אחד צריך לדאוג לעצמו..התנהגו טוב..עד שנכנסה אורטל וחלקה להם מעטפות..שפתחו וכאן התחיל הפלגאן..
היא בזבזה הרבה זמן..בנוסף לכ, אחרי זה הם לא העתיקו כלום..התחילו לשוחח אחד עם חברו..להסתובב בלי גבלות..בקיצור פלגן..נכנסה אורטל פעמים..וקרן גם פעמים..ןכל זה לא עזר..
לא הצלחתי ללמד..הסברתי להם שבמבחן יש שאלות מהסוג הזה..ואז הסברצתי להם..ופתרתי 3 שאלות..אבל אף אחד לא התעניין להעתיק..למרות שאמרתתי להם..אותו שאלה אבל במספרים אחרים יש במבחן..
נכן, אבל דאגתי לארגן להם החומר הנלמד בכיתה, דרך דף חזרה וסיכום על אנרגיית חום..שלמדנו ועברנו על הכל.

תגובה 1:

יורם אורעד אמר/ה...

שלום אלאא

ראשית, הסברת יפה מה התרחש בשיעור ואני גם הייתי עד לחלק ממה שהתרחש. כפי שכבר הסכמנו בפגישה המשותפת של הקבוצה לאחר השיעורים, היו גורמים שאינם תלויים בנו, שהשפיעו לרעה על התנהגות התלמידים ועל ריכוזם ואת ציינת כאן אחד מהם - ההופעה התכופה מדי של קרן ואורטל במהלך השיעורים. חוסר השקט וחוסר הריכוז חצה את כל הקבוצות שביקרתי בהן (5 קבוצות) והמקרה שלך אינו שונה. מכל מקום, המשיכי לדרוש קיום של כללי משמעת ועבודה אצל התלמידים. לעתים זה עובד ולעתים זה עובד פחות, ולא תמיד זה תלוי בנו.

ושוב, תודה לך על עבודתך המסורה, המאורגנת והמדויקת בריכוז ההערות על המבחן.

בברכה

יורם